![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
فرم ثبت نام بیستمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته مشهد
مراحل اخذ غرفه
- ثبت اطلاعات در سایت
- مبلغ نهایی قابل پرداخت به ازای هر متر مربع جهت واگذاری فضا به شرح ذیل می باشد :
- حوزه دام و طیور: ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال به ازای هر متر مربع
- حداکثر ۷۲ ساعت بعد از ثبتنام، تصویر فیش واریزی را به شماره ۰۹۰۱۸۲۹۶۲۶۰ (سرکار خانم شهسوار) ارسال نمایید.
- جانمایی قطعی، صدور فاکتور و تسویه، حداکثر تا ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۴ میباشد.
شماره حساب جهت واریز علی الحساب
شرکت برساز رویداد پارس – بانک کشاورزی
شماره شبا: IR480160000000001076538726
شماره حساب: ۱۰۷۶۵۳۸۷۲۶
شماره کارت: ۶۰۳۷۰۷۰۰۰۵۰۷۷۱۹
توضیحات و شرایط
- ثبت اطلاعات اولیه به منزله ثبتنام قطعی نمیباشد.
- صورتحساب نهایی بعد از جانمایی و مشخص شدن متراژ واگذاری، محاسبه و اعلام میگردد.
- به جمع کل اجاره بهای غرفه، مبلغ ۱۰٪ مالیات بر ارزش افزوده اضافه میگردد.
- تجهیزات استاندارد نمایشگاهی به ازای هر ۱۸ متر مربع شامل موارد زیر است:
- اسپیس فریم
- روشنایی
- پریز برق
- موکت و روکش پلاستیک
- کتیبه نام شرکت به صورت سراسری
- میز شیشهای و دو صندلی چرمی
- چاپ بنر و جداکننده به عهده مشارکتکننده میباشد.
- در صورت نیاز به سازه استاندارد، با ستاد برگزاری تماس حاصل فرمایید.
- غرفه به صورت خام واگذار می شود و هزینه سازه استاندارد 6.500.000 ریال به ازای هر متر مربع می باشد.
- تعرفههای ریالی فقط برای شرکتهایی است که کالاها و برندهای داخلی را معرفی میکنند.
خدمات واگذاری فضا
- درج اطلاعات مشارکتکنندگان در کتاب دیجیتال نمایشگاه
- دعوت از بازدیدکنندگان متخصص
- کارت غرفهدار
- لوح یادبود
- اولویت جانمایی غرفه بر اساس گرید انتخابی و زمان تسویه حساب اولیه است.
- اطلاعات فرم جهت درج در کتاب نمایشگاه، کتیبه و نقشه راهنما مورد استفاده قرار میگیرد.
- در صورت عدم تطابق مشخصات، مسئولیت با مشارکتکننده است و بازنگری مشمول هزینه میگردد.
- تحویل غرفه منوط به تسویه حساب کامل و پرداخت عوارض مربوطه به شرکت نمایشگاههای مشهد میباشد.
- رعایت دستورالعملها، قوانین و مقررات مرکز نمایشگاههای بینالمللی مشهد و برگزارکننده الزامی است.
- واگذاری یا اجاره بخشی از غرفه به غیر ممنوع بوده و در صورت مشاهده، کل فضای غرفه پلمپ خواهد شد.
"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد