فرم ثبت نام بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فراوردههای لبنی صادراتی اصفهان
مراحل اخذ غرفه به صورت قطعی به شرح ذیل میباشد:
- ثبت اطلاعات در سایت؛
-
پرداخت علیالحساب با قیمت حداقل هر متر مربع ۲۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال؛
مشارکتکننده گرامی این مبلغ به صورت علیالحساب و پرداخت اولیه میباشد. قیمت نهایی با توجه به جانمایی و تعرفه واگذاری فضا -مصوب مرکز نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان- محاسبه میگردد. - حداکثر ۷۲ ساعت بعد از ثبتنام، تصویر فیش واریزی را به شماره ۰۹۰۱۸۲۹۶۲۶۰ (سرکار خانم شهسوار) ارسال نمایید؛
- جانمایی قطعی، صدور فاکتور و تسویه، حداکثر تا ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۴ میباشد.
شماره حساب جهت واریز علیالحساب:
شرکت برساز رویداد پارس – بانک کشاورزی
شماره شبا: IR480160000000001076538726
شماره حساب: ۱۰۷۶۵۳۸۷۲۶
شماره کارت: ۶۰۳۷۰۷۰۰۰۵۰۷۷۱۹
- مشارکتکننده گرامی، ثبت اطلاعات اولیه به منزله ثبتنام قطعی نمیباشد.
- صورتحساب نهایی بعد از جانمایی و مشخص شدن متراژ واگذاری، محاسبه و اعلام میگردد.
- به جمع کل اجاره بهای غرفه، مبلغ ۱۰٪ مالیات بر ارزش افزوده اضافه میگردد.
- هزینه خدمات نمایشگاهی شامل جانمایی در گرید درخواستی و انجام تبلیغات اختصاصی با توجه به متراژ (کارت دعوت، تیزر دعوت به بازدید، تیزر در ابتدای ورودی سالن نمایشگاه و …) میباشد که پس از تأیید جانمایی از سوی مشارکتکننده اعلام میگردد.
-
تجهیزات استاندارد نمایشگاهی به ازای هر ۱۸ متر مربع شامل:
- اسپیس فریم
- روشنایی
- پریز برق
- موکت و روکش پلاستیک
- کتیبه نام شرکت به صورت سراسری
- میز شیشهای و دو صندلی چرمی
- در صورت نیاز به سازه استاندارد، با ستاد برگزاری تماس حاصل فرمایید.
غرفه بهصورت خام واگذار میشود و هزینه سازه استاندارد جداگانه اعلام خواهد شد. - تعرفههای ریالی فقط برای شرکتهایی است که کالاها و برندهای داخلی را معرفی میکنند.
-
طبق قوانین ارزی-ریالی نمایشگاه اصفهان، در صورت داشتن کالای خارجی (نمایندگی انحصاری یا معرفی محصول خارجی)، بخشی از غرفه ارزی محاسبه میگردد.
در صورت عدم خوداظهاری و تشخیص توسط کارشناسان امور بینالملل، غرفهدار متعهد به پرداخت کل متراژ بهصورت ارزی خواهد بود. - خدمات واگذاری فضا شامل:
- درج اطلاعات مشارکتکنندگان در کتاب دیجیتال نمایشگاه
- دعوت از بازدیدکنندگان تخصصی
- کارت غرفهدار
- لوح یادبود
- اولویت جانمایی غرفه بر اساس گرید انتخابی و زمان تسویه حساب اولیه است.
- اطلاعات فرم ذیل برای درج در کتاب نمایشگاه، کتیبه و نقشه راهنما استفاده میشود.
در صورت عدم تطابق مشخصات، مسئولیت با مشارکتکننده است و بازنگری مشمول هزینه میگردد. - تحویل غرفه منوط به تسویه حساب کامل و پرداخت عوارض مربوطه به شرکت نمایشگاههای اصفهان میباشد.
- رعایت تمامی قوانین و مقررات مرکز نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان و برگزارکننده الزامی است.
- واگذاری یا اجاره بخشی از غرفه به غیر، ممنوع است و در صورت مشاهده، کل فضای غرفه پلمپ خواهد شد.
"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد